Plåster! Inläggsförfattare:Håkan Inlägget publicerat:2013-04-11 Inläggskategori:2013 / Victor Kommentarer på inlägget:0 kommentarer När man är liten och haft feber får man lov att ta blodprov och får plåster på fingret. Dela detta: Dela på X (Öppnas i ett nytt fönster) X Dela på Facebook (Öppnas i ett nytt fönster) Facebook Relaterade Share my story Dela detta innehåll Öppnas i ett nytt fönster Öppnas i ett nytt fönster Öppnas i ett nytt fönster Öppnas i ett nytt fönster Öppnas i ett nytt fönster Öppnas i ett nytt fönster Öppnas i ett nytt fönster Öppnas i ett nytt fönster Öppnas i ett nytt fönster Öppnas i ett nytt fönster Du kanske också gillar Morgonflygning… 2013-11-17 Skidor? 2013-02-09 Lämna ett svarAvbryt svar Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.